Díky Robeemu, našemu nástroji s typologií influencerů, se nám podařilo spoluprací s Lukefryem zatraktivnit i zdánlivě neoblíbené téma, které je terčem mnoha hatů, a tím je finanční poradenství. Lukáše jsme vybrali s jednoznačným cílem: důvěryhodná spolupráce s osobností, jež rezonuje s brandem a pojetím kampaně, která má upozorňovat na důležitosti finanční gramotnosti. Prvotní zadání bylo velkou výzvou, jelikož téma spojené s financemi vždy vyžaduje vyspělou osobnost i publikum.

Lukáš je perfektní příklad influencera, který ví, o čem mluví a naprosto se s tématem i značkou, Partners Financial Services, ztotožnil. Důkazem kladného přijetí kampaně jsou pozitivní ohlasy publika, které často děkují za zpřístupnění tohoto tématu. Na Lukášovu skvělou práci se můžete podívat na videu níže a další jsou na jeho kanále.

Pro případné rypálky si Lukáš připravil vzkaz:

„Byl jsem skeptický, stejně jako spousta z vás. Dnes jsem ale ve fázi, kdy jsem si Partners na 100% jistý. Jsem HRDÝ na to, že s nimi mohu spolupracovat a upřímně, asi nikdy jsem nebyl tak nadšený ze spolupráce. Žádná jiná firma by mi nedovolila mluvit o finanční gramotnosti. O tématu, který je podle mě neskutečně důležitý a podstatný, a který se v naší zemi dost často úplně opomíjí. Žádná jiná firma by mi nepomohla utřídit rady a tipy, dát dokupy, co je fakt nejlepší, co vám pomůže a současně o čem je třeba mluvit, v čem naše generace nejvíc tápe. Za celou dobu svý „kariéry“ jsem neměl možnost dělat morálně lepší kampaň, než je tahle.“