Hana Vávrová, Account Directorka naší agentury se na začátku května vydala na výlet do Amsterdamu na finálový večer regionálního kola světové soutěže komunikačních řešení s důrazem kladeným na public relations – Sabre Awards.

V rámci této soutěže jsme se spolu s agenturou PR.Konektor dostali na shortlist v kategorii Cause-Related Marketing s kampaní pro klienta Mondelēz.

I školu můžeš lajkovat – In-Store komunikační kampaň se zapojením youtuberů Jirky Krále pro české a Expl0iteda pro slovenské publikum s Back to school tématikou jako aktivace produktů Milka, Oreo, Brumík a Halls. Naše část kampaně spočívala v tvorbě obsahu na sociální sítě obou osobností, přípravě speciálního čísla komiksu Jirka, samplingu produktů v kinech po celé České republice a autogramiádě pro děti.

Nominaci se nám nakonec nepodařilo proměnit, ale víme, jak to bylo s Leonardem di Capriem a jeho nominací na Oscary – „Leo si počkal a pak se taky dočkal…“