Ve spolupráci s několika řečníky připravujeme setkání, které je určeno všem, kteří chtějí do svých kampaní efektivně integrovat influencery a pochopit principy spolupráce s osobnostmi, které na sociálních sítích nelze přehlédnout. Provedeme vás celým procesem realizace kampaně a probereme stěžejní body, které pomáhají k dotažení projektů do úspěšného konce.

Na semináři vystoupí zástupci agentur i zadavatelů, influenceři, akademici i legislativci.

Zapište si do diáře – 13. června 2019, seminář Jak mít v kampani influencera a nezbláznit se z toho, který se koná v prostorách naší agentury, naKarlově náměstí 17 (budova D), Praha 2. Startujeme v 9 hodin ráno a vstupenky na seminář si můžete zajistit na této adrese. Cena vstupenky je 1900 Kč (vč. DPH) a počet míst je omezený.


Program semináře:

9:00 – 9:50
Influencer marketing: mýty a realita

Hana Vávrová, acccount directorka The Hive, bude mluvit o přístupu k influencer marketingu, strategiích spolupráce a segmentaci českých influencerů. Také vyvrátí 7 nejčastějších mýtů, se kterými se v praxi často setkává.

 

9:50 – 10:30
Příprava kampaně očima brand manažera i influencera

Markéta Bohumská, Senior Marketing Specialist v Dáme jídlo, se podělí o poznatky nasbírané při přípravě kampaní s influencery. Vysvětlí, jak se na manažerské pozici rozhodnout o tom, že je influencer správná volba pro komunikaci značky, jaké jsou běžné interní procesy přípravy zadání pro agentury i influencery a jak napsat dobrý brief.

 

Pohled z druhé strany přinese Lukefry, youtuber se 140 tisíci odběrateli. Co je pro influencera důležité znát již od prvního emailu a co většinou rozhoduje o kývnutí na spolupráci se značkou? Představí svůj přístup ke kreativnímu procesu a vysvětlí, co obnáší příprava kampaně na straně influencera.

 

coffee break

 

10:45 – 11:45
Jak influencera úspěšně integrovat do komunikační kampaně

O tom, jak o influencery vhodně doplnit integrovanou kampaň a jak je využít i mimo jejich sociální sítě, bude povídat Michaela Chrpová (PR.Konektor), která vedla nespočet integrovaných kampaní a na konkrétních případových studiích ukáže, jak influencery využít třeba i v instore komunikaci.

 

Victoria Velvet, zpěvačka, komička a instagrammerka s 48 tisíci followers, představí 7 tipů na přirozené zapojení spolupráce do osobní komunikace na sociálních sítích a formáty, se kterými se dá na Instagramu pracovat.

 

Jan Řehořka, producent a Adam Špalek, kameraman, uzavřou realizační blok povídáním o tom, co obnáší natočení různých formátů spolupráce nejen s youtubery, poradí, jak poznat kvalitní produkci a jak se dá nejefektivněji pracovat s rozpočtem na audiovizuální tým.

 

11:45 – 12:15
Diskuse o označování reklamy

Jedním z nejvýraznějších trendů influencer marketingu bylo v loňském roce označování reklamy na platformách influencerů. K diskusi na toto téma jsme pozvali JUDr. Filipa Wintera, experta na reklamní právo, Terezu Pitterlingovou a Adélu Vedralovou, členky výzkumného týmu doc. PhDr. Denisy Hejlové, Ph.D., které bojují za férovou reklamu a influencery, kteří k tématu mají co říct z praxe.