Jací jste po ránu vy? (TV Commercial Bebe Dobré ráno)


Fotka z backstage natáčení televizní reklamy pro klienta Bebe Dobré ráno s Lukášem Hejlíkem.

05/06/2018

Díky aplikaci typologie, kterou jsme letos vyvinuli, se nám podařilo realizovat rozsáhlou a úspěšnou kampaň pro Bebe Dobré ráno s pěti influencery - Lukášem Hejlíkem, Momou, Vladem Varechou, Terezou in Oslo a Yogaholick.

Výsledek naší práce jste mohli potkat nejen v online sféře, ale také v televizi, kde až do konce letošního roku běží spot s „klasikem“ Lukášem. Ten klasicky nejen vstává, ale tráví rovnou celé dny, což jsme se snažili vyobrazit také ve spotu. Navíc je spojen s kulturní a gastro komunitou a jeho charisma působí i skrze obrazovky. I díky tomu se nám podařilo video, jež bylo původně určeno do onlinu, překlopit jako televizní reklamu, která se těší pozitivní odezvě.

Spolupráce s influencery dle slov manažerky značky Bebe Dobré ráno, Veroniky Demčíkové, měla značný vliv na prodeje a zaznamenali jsme značné pozitivní ohlasy také od fanoušků. Díky spolupráci s několika osobnostmi se nám podařilo představit různé produktové řady tak, jak je ambasadorům nejbližší.

Výsledek naší práce si můžete prohlédnout ve videu zde: