Typologie českých influencerů podle Hive


Agentura rozdělila české influencery do devíti archetypů odpovídajícím potřebám našeho trhu.

01/06/2018

Zamýšleli jsme se nad tím, co je potřeba udělat pro co nejlepší cílení kampaní a nastavení spoluprací tak, abychom propojili správné osobnosti se značkou klienta. Influencer marketing může často být o intuici a subjektivních pocitech, které nemusí být vždy tím pravým pro business. Rozhodli jsme se proto vytvořit objektivní nástroj, od kterého si slibujeme lepší výsledky v kampaních skrze přirozený obsah vznikající vzájemnou chemií mezi aktéry.

V České republice jsme první agentura, která disponuje podobným nástrojem. Vycházíme z archetypů Carol Pearsonové, jež je aplikovaná na mnoho mezinárodních značek. Díky metodologii vytvořené ve spolupráci s NMS Market Research pracujeme s typologií vlivných lidí na sociálních sítích odpovídající potřebám našeho trhu.

Díky devíti kategoriím tvůrců online obsahu tak dokážeme nabídnout vhodného influencera i pro vaši marketingovou kampaň. V přípravné fázi pracujeme nejen s archetypy, zohledňujeme také spolehlivost, trendy dosahů, zaměření a publikum navrhovaných osobností. Dohromady tak máme komplexní představu o tom, co můžeme v rámci spolupráce očekávat a doporučit. Vyhodnocení máme u osobností, jako jsou Lukáš Hejlík, Ester Geislerová, foodblogerka Jana Králiková (Zásadně zdravě), youtuberky Anna Šulcová, či Beha (Stylewithme) a další.

Zajímá vás, jaký archetyp a osobnost se k vaší značce hodí nejvíce? Napište nám a můžeme se potkat nad řešením vašeho projektu.