Od letošního jara máme v portfoliu nového klienta, značku pramenité vody Rajec. Společně se snažíme motivovat fanoušky influencerů k pohybu skrze společné tréninky a podpořit tak myšlenku kampaně Zavaž se k pohybu.

Pro spolupráci s agenturou jsme se na začátku kampaně rozhodli na základě přehledu, rychlého feedbacku a reakcí od oslovených influencerů. Již několik let podporujeme běžecké a cyklistické eventy, a letos jsme se s pomocí tří influencerů rozhodli oslovit dosud neaktivní sportovce.” říká o startu spolupráce Martina Jašicová, brand managerka značky Rajec.

Do kampaně jsou zapojeni herci Roman Vojtek a Michaela Tomešová za Česko a moderátor Milan Zimnýkoval za Slovensko. Ti na Instagramu mapují své tréninky s Rajcem na běžecké závody, kterých se s spolu s nimi mohou účastnit také jejich fanoušci.

Při výběru influencerů jsme se snažili najít někoho, s kým se běžný člověk dokáže ztotožnit. Hlavní myšlenkou kampaně je totiž zvednutí lidí z gaučů a jejich rozpohybování. Potřebovali jsme proto někoho, pro koho pravidelný pohyb a účast na běžeckých závodech není tak běžný. Rajec jsme  spojili s osobnostmi, které vyzývají svoje fanoušky k tomu, aby neseděli doma u televize a udělali něco pro svoje tělo stejně tak, jako oni,” vysvětluje Patrik Rychlý, project manager v The Hive, který se u nás o Rajec stará.

Vyvrcholení spolupráce proběhne na podzim tohoto roku na běžeckých závodech RunTour Praha (12. října) a DM ženský běh (14. září).

Potkáme se?