Pomáhali jsme již druhým rokem, ve spolupráci s tanečníkem Kristiánem Mensou, se zviditelněním mezinárodního festivalu současného tance, KoresponDance. Toho se zúčastnilo o 25 % návštěvníků více, než jak tomu bylo v předchozím ročníku. Svůj podíl na tom má i kreativní přístup k projektu s influencerem, který při spojení se značkou dostal volnou ruku a propagaci tak mohl přizpůsobit svým představám a požadavkům tanečního světa.

Kristián Mensa, kterého na Instagramu sleduje přes padesát tisíc fanoušků, ukázal, jak efektivní mohou být spolupráce s influencery při využití jejich potenciálu. Jeho energie, znalost tanečního prostředí v České republice i zahraničí přispěly ke zvýšení povědomí a návštěvnosti Korespondance.

Kristián je díky svému zapálení pro to, co dělá, ideálním příkladem toho, jak by influencer marketing měl vypadat. Spojení tanečníka s tanečním festivalem je sice logické, ale v tomto případě je v tom mnohem více, protože Kriss byl stoprocentně zapojen do procesu tvorby celého konceptu a díky jeho zkušenostem se nám povedlo vytvořit něco, co v Česku není úplně běžné.” Patrik Rychlý, Project Manager vedoucí projekt pro Korespondance

Spolupráce byla postavena na formátu open tanečního battlu pro soutěžící z celého světa pod vedením Kristiána Mensy. Toho se zúčastnili tanečníci ze Spojených států, Alžírska i Evropy a vyhrál jej tanečník ze San Diega, který si tak zajistil letenky a postup do finálové TOP 16 v londýnském battlu Open Your Mind.

Kristián Mensa se  přirozeně stal ambasadorem projektu. Tisková mluvčí festivalu, Michaela Kessler, ke spolupráci dodává: “zachováme-li metodiku počítání návštěvníků z minulých let, která používá počet vstupů do představení stejně jako obdobné festivaly, dosáhli jsme letos přes 6 100 návštěv jednotlivých performancí, což je od loňska nárůst o více jak 25 %. A to nepočítáme návštěvnost pražské části festivalu. I počet účastníků doprovodného programu, zahrnujícího zejména různorodé workshopy a experimentální battle, opět stoupl.“