Oreo Vánoce s Koki a Beth Sal, čtvrtá nejúspěšnější kampaň na slovenském YouTube



10/02/2019

Spolu s populárními instagrammerkami Koki a Beth Sal jsme pracovali na kampani pro sušenky Oreo, které jsou skvělou ingrediencí pro tvorbu netradičního vánočního cukroví. Obě influencerky připravily autorské recepty, které jsme společně natočili a dostali se tak do správné adventní nálady už na začátku listopadu. Koki a Beth Sal jsou novými ambasadorkami těchto černobílých sušenek a komunikace je provázaná všemi jejich sociálními sítěmi.

Na slovenském YouTube se tato kampaň dokonce stala 4. nejúspěšnější kampaní roku 2018. Roční vyhodnocení nejúspěšnějších reklamních kampaní na českém YouTube probíhá na základě kritérií YouTube Ads Leaderboard. Pořadí je pak sestavováno podle algoritmu, do kterého se promítá míra organického zhlédnutí videa vůči všem zhlédnutím, míra interakce (palce, sdílení, čas strávený sledováním videa), počet zhlédnutí videa a další kritéria.

Na video se můžete mrknout tady:

Kampaň s Koki, za Českou, a Beth Sal, za Slovenskou republiku, pokořila dokonce takové značky jako Kofola, Maybelline nebo O2. Na souhrnné výsledky se můžete podívat tady. Jde o roční vyhodnocení, takže jsme na tento úspěch o to pyšnější, že jde o kampaň, která startovala v listopadu a na dotažení svých konkurentů měla pouhé dva měsíce.

Loni jsme Oreu pomáhali navázat na komunikaci s influencery společně s Aničkou Šulcovou, Benem Cristovao, Matúšem a Expl0itedem a lokalizovat tak americkou strategii se zpěvačkou Christinou Aguilerou a basketbalistou Shaquillem O’Nealem.