Konektor bude mít v rámci spolupráce na starosti zejména služby spojené s PR a media relations, ale také v oblastech Public Affairs a krizové komunikace. Opřít se bude moci mimo jiné o zkušenosti s prací s daty, neboť MultiSport má díky široké uživatelské i partnerské sítě k dispozici detailní údaje o tom, jak Češi sportují. Svoji kreativitu pak Konektor ukáže při přípravě témat, kterými zaujme i méně aktivní sportovce.


Karta MultiSport je jeden z nejrozšířenějších pracovních benefitů souvisejících se sportem a zdravím. Nyní chce společnost svůj unikátní produkt lépe představit širší veřejnosti. Cílem spolupráce tak bude kromě obecného posílení povědomí o brandu i to, aby veřejnost MultiSportku nevnímala pouze jako kartu pro lidi, kteří chodí do fitka.


„Nechceme být jenom karta pro lidi, kteří chodí do posilovny. Chtěli bychom lidem ukázat, že MultiSportka jim umožní dělat celou řadu aktivit od plavání přes kolektivní sporty až po návštěvy hradů a zámků a zasloužený odpočinek po náročném dnu. Chceme se více prezentovat jako odborník na benefity v široké oblasti sportu a relaxu a MultiSportku představit jako kartu pro každého, kdo se chce cítit dobře,“ říká Miroslav Rech, CEO společnosti MultiSport Benefit s. r. o.


V komunikaci tak chce značka více vyzdvihnout přednosti karty pro zdraví, aktivní využití volného času nebo třeba socializaci. Zdůrazňovat pak bude i její přínos pro rodiny s dětmi, neboť ke každé MultiSportce lze vytvořit jednu doprovodnou a tři dětské karty. Využít ji lze třeba i pro vstup na řadu koupališť.


„Naším hlavním úkolem je pak celkové strategické uchopení komunikace a návrh koncepčního přístupu k jednotlivým tématům. K budování image značky v médiích využijeme i práci s daty, které má k dispozici. Chceme tím posílit vnímání MultiSportu coby autority v oblastech pohybu a volného času – a zároveň přiblížit lidem výhody karty pro ně osobně,“ vysvětluje Josef Holík z Konektor PR.


Jednou z mnoha oblastí, na kterých budou MultiSport s Konektorem spolupracovat, je i nábor. Opírat se přitom budou jednak o příběh samotné společnosti a jednotlivých členů jejího týmu, ale i o zkušenosti MultiSportu s oborem HR.


„Od spolupráce slibujeme posílení a upevnění vztahů s novináři a médii. V praktické rovině pak očekáváme, že nám Konektor pomůže například s edukací uživatelů a posílením brand awareness. Díky lepší komunikaci pak budeme moci poskytovat ještě lepší podporu našim partnerům,“ uzavírá Lukáš Krištof, Marketing Manager společnosti MultiSport Benefit s. r. o.

O společnosti MultiSport Benefit


Firma MultiSport Benefit, s.r.o., působí v ČR od roku 2010 a je dceřinou společností Benefit Systems SA. Tato mateřská společnost byla založena v roce 2001 a zaujímá vedoucí postavení na polském trhu zaměstnaneckých benefitů v oblasti sportu a relaxace. Hlavním produktem společnosti MultiSport Benefit, s.r.o., je partnerská síť zařízení, které lze navštívit s kartou MultiSport – zaměstnanecký benefit, který může zaměstnavatel pracovníkům buď plně hradit, na jeho financování se podílet, nebo si kartu zaměstnanec platí na měsíční bázi sám.


Kartu MultiSport mohou zaměstnanci využít každý den na jeden volný vstup v síti více než 2 700 sportovních a relaxačních zařízení po celém Česku a Slovensku. Na výběr zde mají širokou škálu aktivit. Tento benefit tedy dává svým uživatelům možnost vyzkoušet si různé aktivity a dělat zrovna to, na co mají náladu.


Karta MultiSport dnes dává více než 150 000 českým zaměstnancům příležitost, aby se cítili lépe jak po fyzické, tak i psychické stránce. Díky tomu jsou zdravější, spokojenější a v práci výkonnější. Pomáhá tak se snížením fluktuace zaměstnanců a posílením loajality vůči zaměstnavateli.


Zpět do článků