Strategie


V první fázi jsme připravili samotný PR stunt v pražském metru, kterého se mohl zúčastnit každý cestující, který se nacházel v MHD. Akci jsme nepromovali a záměrem bylo získat autentické reakce překvapených cestujících a jejich spontánního zapojení do flashmobu. Abychom zážitek dokázali zpostředkovat i milionu sportovních fanoušků, tak jsme na místě pořidili z PR stuntu i video.


Ve druhé fázi jsme připravili i speciální jízdu pro influencery, kteří přímo z místa sdíleli do Stories svůj zážitek z PR stuntu a mohli tak jako první o celé akci informovat.


Ve třetí fází jsme první sestřih z happeningu hned následující den zveřejnili na sociálních sítích a ve vybraných médiích. Tyto první záběry sloužily jako teasing pro hlavní video.


Ve čtvrté fázi probíhala podpora našeho hlavního videa z akce na sociálních sítích a vycházely články o sportovním šílenství v pražském metru.

Nástroje a aktivity


Naším záměrem bylo připravit pro cestující unikátní zážitek, který jim zábavnou formou připomene začátek ZOH. Stunt musel dobře fungovat nejen videu, ale i jako nezapomenutelný zážitek pro cestující. Připravili jsme několik vtipných scének, které sportovci ve vagonu a na nástupišti předváděli, a jako překvapení jsme měli i slavné sportovce, se kterými se cestující mohli pozdravit a vyfotit. Atmosféra na místě byla strhující a mnoho cestujících se spontánně zapojilo a akci si skutečně užilo. Zcela zásadní pro celý koncept bylo, že se nám podařilo celou akci realizovat během dne za běžného provozu metra, což se dosud žádné značce nepovedlo.

Výsledek


Celkově se nám s kampaní podařilo během dvou týdnů získat 7 888 495 impresí. Na všech online platformách jsme celkem zaznamenali 2 375 000 views videa z PR stuntu. Naprostá většina komentářů byly nadšené reakce na originální formu prezentace značky. Stovka nadšených účastníků stuntu už byla jen třešničkou na dortu.

Zpět do výpisu případovek