Strategie


V rámci komunikace jsme pracovali s influencerkou Nikol Štíbrovou, která je se značkou spojená dlouhodobě. Využili jsme její kanál na Instagramu, ale i placené formáty a PR. V konceptu jsme pracovali s tématikou vánočních klasik – počítáme s tím, že naše cílová skupina má Vánoce spojené i s televizním programem, oblíbenými filmy, seriály. A to nejen s těmi českými, ale světovými. Parafrázujeme známé scény, které milujeme a spojíme je s produkty a benefity ZOOTu. S naším konceptem ukazujeme ZOOT jako osobnost, kterou baví stejné věci a má stejné zájmy jako ženy, které na ZOOTu nakupují = právě tímto jsme značku polidštili. Koncept převlékání a parodie pak dlouhodobě v Česku popularizuje Tvoje tvář má známý hlas a na tomto trendu jsme se také svezli...

Nástroje a aktivity


V rámci kreativ vznikly variace a parodie populárních scén, které dostaly nový rozměr právě díky osobitému přístupu a humoru Nikol Štíbrové. Ta do kampaně zapojila i svého partnera Petra Leitgeba a v jednotlivých kreativách se střídají i doplňují. Fotky pořízené v ateliéru ZOOTu jsou jen jednou vlnou komunikace. Nápad s popkulturními odkazy a narážkami rozjel ZOOT naplno i v rámci své vlastní řady merchandise nebo v komunikaci na sociálních sítích. Podstatnou částí kampaně bylo OOH formáty, kdy billboardy pro velký úspěch pracovaly ještě po Vánocích.

Výsledky


Kampaň odstartovala a způsobila velký BOOM a od té doby sklízela úspěch napříč médii – den po začátku kampaně jsme se objevili mj. i na Super.cz, a splnili tak jedno z přání klienta. Nikol Štíbrová za den získala u svého příspěvku s vizuály kampaně přes 76,4 tisíc likes a 1 000 komentářů s pozitivním sentimentem (pochvala přicházela i od influencerů jako TMBK, Andrea Kalousová, Marek Pavala...). Již první příspěvek Nikol zasáhl organicky 451 833 uživatelů a @stibrovicnikolka opět dokázala, že je jednička na poli influencerů. Vánoční landing page se zařadila mezi pět nejnavštěvovanějších stránek na zoot.cz s celkem 755 837 zobrazeními. Dále činil organický dosah na instagramovém profilu ZOOT 420 tisíc lidí a 538 tisíc uživatelů jsme oslovili organicky ve Stories.

Zpět do výpisu případovek